bakh makh (4)

برنامه نویسی سایت

اشتراک گذاری

برنامه نویسی سایت

امروزه تصور دنیا بدون اینترنت و وب سایت تقریبا غیرممکن است و در سال‌های اخیر تقاضا برای برنامه‌نویسان وب حرفه‌ای افزایش یافته است. می‌خواهید از فناوری به عنوان منبعی برای شرکت خود استفاده کنید؟  می‌توانید وب‌سایت خود را داشته باشید و آن را در کمپین‌های بازاریابی بعدی خود بگنجانید. به همین دلیل است که در این نوشتار می‌خواهیم در مورد برنامه‌نویسی وب صحبت کنیم.

برنامه نویسی وب فرآیند ایجاد صفحات وب است. در طی این فرآیند برنامه‌نویس، وظیفۀ شکل دادن به سایت را بر اساس خواسته‌ها و نیازها و اهداف شرکت یا برند بر عهده دارد. اگرچه درست است که شما به عنوان یک شرکت یا برند می‌توانید در مورد جنبه‌های خاصی از سایت تصمیم بگیرید، اما برنامه‌نویس، وظیفۀ مشاوره دادن به شما را بر عهده خواهد داشت تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

برنامه‌نویسان برای ایجاد پورتال، از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی استفاده می‌کنند که در حال حاضر در بازار موجود است. زبان برنامه‌نویسی سایت، یک زبان کامپیوتری است که برنامه‌نویسان از آن برای ایجاد نرم افزار استفاده می‌کنند.

امروزه زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارد، بنابراین برنامه‌نویس مختار است زبانی را که با آن احساس راحتی می‌کند، انتخاب کند؛ زبانی که به بهترین وجه با کاری که از او خواسته می‌شود مطابقت دارد. یکی از پرکاربردترین زبان‌های امروزی در برنامه نویسی سایت، HTML5 است زیرا با اکثریت قریب به اتفاق مرورگرهای رایانه و دستگاه‌های تلفن همراه مانند گوشی‌های هوشمند سازگار است.

نمونه کار ها

  • سفارش برنامه‌نویسی سایت

زبان برنامه‌نویسی به شما امکان می‌دهد ساختار وب‌سایت را تنظیم کنید. عناصری مانند فایل‌های رسانه‌ای و فونت‌ها کاملاً به زبان مورد استفاده بستگی دارد. انتخاب زبان مناسب برای وب‌سایت شرکت یا برند شما یک امر بسیار مهم است، زیرا یکی از راه‌هایی است که مشتریان شما می‌توانند با شما و برند شما تعامل داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ سفارش و طراحی رابط کاربری سایت و همچنین برنامه‌نویسی وب، با راه‌های ارتباطی باخ ماخ در ارتباط باشید.

برچسب ها

Kids

Education

Kindergarten

Play

Parents

Activities

Learning

Article

Article

Tips

#مطالب مرتبط

انیمیشن‌سازی با گوشی

ساخت یک انیمیشن راهی جذاب برای زنده کردن یک نقاشی بی‌جان است. پیشرفت ابزارهای دیجیتال، انیمیشن‌سازی را برای افراد حرفه‌ای و مبتدی بسیار ساده و

مطالعه بیشتر

برنامه انیمیشن‌سازی

اولین مراحل انیمیشن‌سازی در اواخر دهه 1800 آغاز شد، زمانی که مردم از آینه‌ها برای انعکاس نقاشی‌ها و حرکت دادن آن‌ها استفاده می‌کردند. مرحله بعدی

مطالعه بیشتر
پیمایش به بالا