bakh makh (4)

طراحی پوستر

اشتراک گذاری

طراحی پوستر

 امروزه اکثر برندها از پوسترها برای ترغیب مخاطبان استفاده می‌کنند تا محصول خود را به درستی به ‌آن‌ها معرفی کنند و اطلاعات مورد نظرشان را در ذهن مخاطب تثبیت نمایند. طراحی پوستر خوب می‌تواند به شما برای دستیابی به این اهداف کمک کند. یک پوستر خوب با طرح شفاف و با کیفیت مخاطبان را جذب می‌کند. این طراحی دارای اطلاعاتی است که به ترتیب منطقی ارائه شده؛ به طوری که مخاطبان می‌توانند به راحتی مطالب را دنبال کنند. علاوه بر این، یک پوستر خوب، مملو از متن نیست بلکه فقط حاوی ضروری‌ترین اطلاعات و گرافیک مورد نیاز برای بیان داستان برند شماست.

یک پوستر قرار است توجه را جلب کند، آگاه کند، متقاعد کند و برانگیزد. اگر بیننده احساس کند مورد خطاب قرار گرفته، یک پوستر می‌تواند از طریق متن و تصاویر بر تصمیمات او تأثیر بگذارد. یک طراحی پوستر بهینه، بر کنجکاوی بیننده، منطق او و همچنین به شکلی ناخودآگاه بر جنبه‌های احساسی او نیز تاثیر می‌گذارد.

 واکنش بیننده به پوستر، بستگی به علایق، تمایلات و به ویژه موقعیت اجتماعی او دارد. در نتیجه، هر بیننده ممکن است یک پوستر را بر اساس خاستگاه، پیشینه، و واقعیت‌های اجتماعی خود به طور متفاوت تفسیر کند. در طراحی این نوع از اقلام تبلیغاتی باید اصول طراحی مهمی رعایت شود: ابتدا می‌بایست گروه هدف تعریف شود؛ پیام پوستر باید به شکلی کاملا واضح و شفاف به مخاطب برسد. بعد از شناسایی مخاطب هدف، می‌بایست فونت‌ها تعیین شوند؛ فونت انتخاب شده باید جلوه‌ای مناسب و کاملا خوانا داشته باشد.

طراحی پوستر | سرویس های باخ ماخ

سفارش طراحی پوستر

تیم طراحان مستعد و حرفه‌ای باخ ماخ آماده هستند تا متناسب با اهداف تجاری و تبلیغاتی شما و همچنین بررسی مخاطبان هدف شما، بهترین نوع پوسترها را برای برند یا محصول مورد نظر شما طراحی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ سفارش و طراحی کاتالوگ و بروشور و همچنین انواع پوستر، با راه‌های ارتباطی باخ ماخ در ارتباط باشید.

برچسب ها

Kids

Education

Kindergarten

Play

Parents

Activities

Learning

Article

Article

Tips

#مطالب مرتبط

انیمیشن‌سازی با گوشی

ساخت یک انیمیشن راهی جذاب برای زنده کردن یک نقاشی بی‌جان است. پیشرفت ابزارهای دیجیتال، انیمیشن‌سازی را برای افراد حرفه‌ای و مبتدی بسیار ساده و

مطالعه بیشتر

برنامه انیمیشن‌سازی

اولین مراحل انیمیشن‌سازی در اواخر دهه 1800 آغاز شد، زمانی که مردم از آینه‌ها برای انعکاس نقاشی‌ها و حرکت دادن آن‌ها استفاده می‌کردند. مرحله بعدی

مطالعه بیشتر
پیمایش به بالا