bakh makh (4)

طراحی لوگو

اشتراک گذاری

طراحی لوگو

لوگو زمینۀ لازم برای برند شما را فراهم می‌کند تا بتوانید داستان خود را روایت کنید. با استفاده از لوگوی مناسب، می‌توانید لحن و داستان مناسبی را که در نظر دارید برای مخاطبان خود روایت کنید. طراحی لوگو شما که روی کارت ویزیت، وب‌سایت، محصولات بازاریابی و جاهای مختلف حک شده است، به ایجاد پایه‌ای نیرومند برای حضور قوی برند شما کمک می‌کند.

امروزه، دامنه توجه مخاطبان بسیار کوتاه است و با افزایش رقابت‌ها، یک لوگو جذاب می‌تواند توجه را به خود جلب کند و ارزش‌های اصلی برند، شرکت یا محصول شما را به جذاب‌ترین شیوه منتقل کند. لوگوی شما باید برای برند شما صحبت کند و به خوبی گویای اطلاعات مورد نظر شما باشد.

یک طراحی لوگو منحصربه‌فرد، به برند شما کمک می‌کند تا از سایر رقبا متمایز شوید و توجه مخاطبان و خریداران را به خود جلب کند. برای مثال، بسیاری از فست‌فودها و اغذیه‌فروشی‌ها از لوگوهایی مثل پیتزا، سرآشپز سبیلو و دیگر نمادهای کلیشه‌ای و نخ‌نما استفاده می‌کنند. حالا در نظر بگیرید که در میان این همه لوگوی تکراری و شبیه به هم، داشتن یک لوگوی متفاوت که هم به خوبی محصول شما را معرفی می‌کند و هم از نظر بصری چشم‌نواز است، تا چه اندازه می‌تواند موجب افزایش توجه مخاطبان به برند یا محصول شما شود.

طراحی لوگو| سرویس های باخ ماخ

نمونه کار ها

لوگو Lone Wolf | سرویس طراحی لوگو باخ ماخ
لوگو 2 Lone Wolf | سرویس طراحی لوگو باخ ماخ
لوگو 3 Lone Wolf | سرویس طراحی گرافیک و لوگوی باخ ماخ
لوگو 4 Lone Wolf | سرویس طراحی گرافیک و لوگوی باخ ماخ

سفارش طراحی لوگو

یکی از دلایل اصلی داشتن یک لوگوی دقیق، ایجاد ارتباط عاطفی است. بدون لوگو، مشتریان ممکن است نتوانند شما را از رقبا متمایز کنند. این چیزی است که مردم انتظار دارند در هر شکل ارتباطی از برند ببینند. عناصر زیادی وجود دارد که باید در طراحی لوگو برای یک برند در نظر گرفته شود. عناصر اصلی لوگو که هر طراح گرافیکی باید در نظر داشته باشد شامل مواردی مثل شکل، تایپوگرافی و رنگ لوگو می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ طراحی هویت بصری و چگونگی سفارش انواع لوگوها، با راه‌های ارتباطی باخ ماخ در ارتباط باشید.  

برچسب ها

Kids

Education

Kindergarten

Play

Parents

Activities

Learning

Article

Article

Tips

#مطالب مرتبط

انیمیشن‌سازی با گوشی

ساخت یک انیمیشن راهی جذاب برای زنده کردن یک نقاشی بی‌جان است. پیشرفت ابزارهای دیجیتال، انیمیشن‌سازی را برای افراد حرفه‌ای و مبتدی بسیار ساده و

مطالعه بیشتر

برنامه انیمیشن‌سازی

اولین مراحل انیمیشن‌سازی در اواخر دهه 1800 آغاز شد، زمانی که مردم از آینه‌ها برای انعکاس نقاشی‌ها و حرکت دادن آن‌ها استفاده می‌کردند. مرحله بعدی

مطالعه بیشتر
پیمایش به بالا