bakh makh (4)

موشن موزیکال

دنیای موشن گرافیک بسیار وسیع است. موشن موزیکال نوعی موشن گرافیک دو بعدی است که به عنوان شیوۀ جدیدی در عرصۀ تبلیغات مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و افرادی که محصولی برای عرضه دارند قرار گرفته است. مشخصا ترکیب تصاویر متحرک با موسیقی می‌تواند توجه هر مخاطبی را به خود جلب نماید.

سفارش ساخت موشن موزیکال

نمونه کار ها

سفارش ساخت موشن موزیکال

این ویدئوهای جذاب که روز به روز در حال توسعه و افزایش هستند، با تمرکز بر متن آهنگین یک ترانه می‌توانند اطلاعات لازم را به ذهن مخاطب انتقال دهند و با توجه به تاثیر موسیقی ریتمیک بر ذهن انسان، این شیوه بیشتر از سایر شیوه‌های غیر ریتمیک در ذهن باقی می‌ماند.

مشخصا موسیقی این قدرت را دارد که فرهنگ‌سازی کند، مردم را دور هم جمع کند، بیانگر یک ایده باشد و از همه مهم‌تر احساسات را برانگیزد. حال ترکیب این قدرت غیرقابل انکار موسیقی با تصاویر متحرک رنگارنگ و خوش رنگ و لعاب موجب شده تا موشن موزیکال به عنوان یکی از قدرت‌مندترین شیوه‌های تبلیغاتی مدرن به خوبی موجب حفظ توجه و ایجاد تعامل میان مخاطب و محصول مورد نظر گردد.

بسیاری از ما تبلیغات موزون و آهنگین تلویزیون را بعد سال‌ها همچنان به یاد می‌آوریم. به همین ترتیب استفاده از این تصاویر متحرک آهنگین، باعث می‌شود که محصول مورد نظر تا مدت‌ها در یاد مخاطب باقی بماند. خصوصا که امروزه یکی از بهترین فضاها برای تبلیغات، فضای مجازی است. بستری که افراد روزانه ساعت‌ها وقت خود را صرف آن می‌کنند. این ویدیوهای کوتاه می‌توانند ذهن مخاطب هدف را درگیر کنند و نرخ تبدیل بیزنس شما را افزایش دهند.

بنابراین با استفاده از موشن موزیکال می‌توانید نام محصول یا خدمات خود را در ذهن بسیاری از مشتریان بالقوه ثبت کنید. این یک فعالیت تبلیغاتی قدرتمندی برای کسب و کار شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ساخت و سفارش این ویدئوهای جذاب با راه‌های ارتباطی باخ ماخ در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا